Plan de actiune in 10 pasi pentru imbunatatirea sanatatii | SuntSanatos.ro
facebook suntsanatos.ro    pinterest suntsanatos.ro    googleplus suntsanatos.ro    rss suntsanatos.ro

Plan de actiune in 10 pasi pentru imbunatatirea sanatatii

Sanatate

Putem face aceste simple adăugiri in viaţa noastra şi vom vedea cum sănătatea se va imbunatatii.

sanatate

1. ADAUGATI sucuri de legume proaspăt stoarse în fiecare zi
"Sucurile proaspăt extrase din legume sunt uşor de absorbit în sange - sunt cel mai recent fast-food" - Jason Vale. Încercaţi telina, castraveti, patrunjel, lamaie si pere (sau mere).

2. DETOXIFIATI corpul cu legume verzi
"Curăţirea organismului nostru nu este dificila, sunt necesare plante verzi bogate in clorofila. De asemenea plantele gelatinoase precum aloe vera, alge marine si semintele de Chia, aceste geluri se mişca prin tractul intestinal, absorb toxinele şi le conduc prin colon " - Daniel Vitalis. Încercaţi sucul de mai sus sau amestecati seminte de Chia la blender in bautura preferata.

3. ADAUGATI Patrunjel & Coriandru in dieta
"Patrunjelul curăţă sângele şi, de asemenea, vă oferă o respiratie proaspata. Conţine atât de mult clorofila incat curăţă întregul sistem. Coriandrul se leaga cu metale grele, mulţi oameni sunt expusi la mercur prin plombele dentare cu amalgam. Coriandrul se leagă cu mercur si il elimina din organism, astfel ca nu se depune in celulele creierului. " - Mike Adams.

4. ADAUGATI alimente cu fermenti in dieta
"Iaurt, varza, Kim Chi si alte alimente fermentate - folosim aceste alimente pentru a ne ajuta la o bună digestie, deoarece refac bacteriile bune care colonizeaza tractul intestinal " - Daniel Vitalis

5. HRANESTE-TE pentru a fi frumos!
"Cauta alimentele care creează frumuseţea din interior spre exterior. În loc sa te acoperi cu produse de frumusete chimice, de ce nu încercaţi să obţineţi o piele sanatoasa cu alimentele pe care le mananci " - David Wolfe.

6. ELIMINA stresul din viata zilnica!
"Principalul mod de a anihila hormonii de stres este somnul, somnul profund metabolizeaza un exces de cortizon si epinefrina. Al doilea mod de a anihila hormonii de stres este miscarea, o plimbare lunga este suficienta. Hohotele de râs, de asemenea, scad hormonii de stres. Sa aveti mereu filme amuzante la indemana " - Dr Christiane Northrup

7. FOLOSESTE puterea de vizualizare
"Vizualizarea este ca o limbaj pe care il puteţi folosi pentru a vorbi cu subconstientul vostru. Faceti o imagine vizuală asa cum v-ar placea să fiti, lasati subconstientul sa o absoarba si imaginati-va astf el" - Jon Gabriel

8. TRANSFORMA viata cu iubire!
"Conceptul e de a te iubi pe tine este cheia pentru toate. Pe o hartie scrieti "Ma accept necondiţionat acum" şi-l postati pe oglinda de la baie şi de două ori pe zi va priviti adânc în ochi şi va spuneti asta. Face acest lucru pentru 30 de zile" - Dr Christiane Northrup

9. ADAUGATI grasimi sanatoase in dieta
"Utilizarea grasimilor protrivite este importanta. Grăsimile de grad scăzut, cum ar fi uleiul de porumb, ulei de soia si de canola nu sunt bune pentru noi pe termen lung. Grăsimile parţial hidrogenate sunt cele mai periculoase, cele care se găsesc în prajituri si biscuiti, margarina, acestea sunt foarte procesate şi deteriorate. Grasimile sanatoase sunt grasimile naturale găsite în avocado, seminţe de Chia şi somonul sălbatic capturat."- Mike Adams

10. EVITATI aspartam, MSG, HFCS & alimentele procesate
Feriti-va ca de ciuma de alimentele cu urmatoarele E-uri: Aspartamul (E951) şi MSG (E621).
Siropul de fructoză de porumb (HFCS) nu are un "E", asa ca aveti grija, este de asemnea periculos. Când sunteţi la cumpărături cititi etichetele şi fiti un consumator informat.

Articole despre detox, detoxifiere, sucuri, plante verzi, seminte de chia, fermenti