Top 5 alimente nesanatoase despre care credem ca ne fac bine | SuntSanatos.ro
facebook suntsanatos.ro    pinterest suntsanatos.ro    googleplus suntsanatos.ro    rss suntsanatos.ro

Top 5 alimente nesanatoase despre care credem ca ne fac bine

De evitat

Există o mulţime de alimente nesanatoase, dar unele dintre ele sunt considerate bune pentru sănătate. Să aruncăm o privire la top 5 alimente pe care oamenii cred că sunt sănătoase, dar de fapt ne fac mai mult rău.
evita6

1 - Brânza

Branza obisnuita sau cea fermentata este unul dintre alimentele cele mai toxice cunoscute. Cea mai mică cantitate are un efect catastrofal asupra organismului. Perturba digestia şi face sa fermenteze tot  ce intalneste în tractul digestiv, astfel încât alimentele consumate nu mai aduc beneficii organismului.

În afară de aceasta, brânza este concentratie de grasimi saturate. O cana de brânză mărunţită contine peste 450 de calorii, 37 grame de grăsime, 23 de grame de grasimi saturate şi 700 mg de sodiu.

2 - Peştele şi fructele de mare.

Deşi peştele este o buna sursa de grăsimi omega-3 şi nu are tendinţa de a bloca arterele asa cum face carnea sau brânza, nu mai există absolut nici un peşte curat pe aceasta planetă.

Toţi peştii sunt mai mult sau mai puţin contaminati cu metale grele, cum ar fi mercur, a căror efecte asupra organismului uman sunt extrem de dăunătoare şi greu de tratat.

Ştim că 40 de tone de mercur sunt eliberate in Statele Unite de către centralele electrice cu ajutorul cărbunelui de ardere. Mercurul conţinut de cărbune se mişcă prin aer, trece în apă şi apoi se acumuleaza in carnea de peşte.

Cu fructe de mare este mai bine? Este de fapt mai rău. Animale ca homari, stridii, etc, sunt literalmente filtre pentru ocean. O cantitate mare de apă trece prin ele ceea ce le face unele dintre cele mai contaminate "alimente" pe această planetă.

3 - Cafeaua, ciocolata neagra si cacao

Cafea, ciocolată şi cacao (crude sau fierte) sunt stimulatoare. Ele conţin anumite substanţe (cafeina si teobromina) care perturbă sistemul nervos.

Dacă o persoană are o alimentatie mai naturală, aceste otrăvuri au un efect mai mare asupra organismului. Pentru un crudivor, o ceaşcă de cafea are efectul poate a patru cupe pentru cineva care mananca o dieta standard.

Cu toate acestea, după cum Shelton a scris: "toleranţa la otravuri este doar o metodă lentă de a muri." O persoană detoxifiata este precum un copil: ea va reacţiona puternic la cea mai mică doză de intoxicare.

4 - Vinul roşu

Potrivit toxicologie (ramura a farmacologiei care se ocupă de natura şi efectele otrăvurilor), alcoolul este clasificat ca o otravă protoplasmica, deoarece otrăveste atât plantele cat şi animalele - de la cel mai mic microb pana la animalele mai complexe.

Deşi alcoolul are unele beneficii pentru sănătatea cardio-vasculara, are, de asemenea, si unele consecinţe negative grave.

Dacă bei ocazional un pahar sau doua de vin, la masă, sau chiar o bere, este puţin probabil ca asta iti va afecta pe termen lung de sănătate.

Problema este atunci când oamenii beau vin în fiecare zi, gândindu-se că este benefic pentru sănătate.

5 - Restaurante de hrana sănătoasa

De obicei, mancarea servita la restaurant este bogate în grăsimi, sodiu şi cam tot ce nu e bine pentru tine. Gătitul acasă nu este numai sănătos: este, de asemenea, mai ieftin.

Chiar şi aşa-numitele restaurante cu "hrana-sănătate", inclusiv cele cu hrana cruda servesc mancare prea bogate in grasimi si sodiu.

Dacă mâncaţi ocazional, nu este cazul sa va ingrijorati. Bucuraţi-vă. Dar daca esti genul care mananca de mai multe ori pe saptamana la restaurant, este posibil să doriţi să reconsiderati acest obicei, sau cel puţin sa aveti un plan legat de ceea ce ai de gând să comanzi la restaurant (nu exista nici o lege care sa spuna ca nu poti comanda doar o salata simpla si un suc de la orice restaurant).

Va rugam sa nu priviti acest articol ca fiind negativ. Aşa cum am menţionat mai sus: sănătatea dumneavoastră se va îmbunătăţi în măsura în care sunteţi capabili sa eliminati anumite alimente nesanatoase din dieta, mai mult decât prin adăugarea de alimente sanatoase.

Prin urmare începeti cu evitarea acestor alimente rele şi apoi sunteţi gata pentru pasul următor ... acela de a adăuga mai multe fructe sănătoase şi legume în dieta dumneavoastră.
de Frederic Patenaude

Articole despre


Articole din De evitat