"Scandurica" - un exercitiu care intinde fiecare | SuntSanatos.ro
facebook suntsanatos.ro    pinterest suntsanatos.ro    googleplus suntsanatos.ro    rss suntsanatos.ro

"Scandurica" - un exercitiu care intinde fiecare muschi si va ajuta sa pierdeti in greutate

Exercitii fizice

Magica "scândurică" este un exercițiu simplu care, incredibil, practicat cu sârguință, poate da o tonifiere superbă a mușchilor abdominali și a altor mușchi de bază. Acest exercițiu este perfect atât pentru bărbații și cât și pentru femeile care doresc prin practicarea fitness-ului să arate bine și să fie sănătoși. "Scândurica" este un exercițiu de mare greutate, dar care este mai sigur pentru organism decât exercițiile de ridicare a greutăților. Acest exercițiu îți poate schimba viața! Un organism puternic este fundamental nu numai pentru un fizic elegant dar, de asemenea, este benefic pentru starea generală de sănătate și de sprijin a organelor interne. De asemenea, ajută enorm la practicarea multor discipline, inclusiv arte marțiale, gimnastică, înot și multe altele!

scandurica

Aproape toată lumea care are o stare bună de sănătate poate face "scândurica" -, dar ceea ce contează este cât de mult puteți sta în poziție și apoi frecvența cu care o practicați. Ai determinarea de a face acest exercițiu în fiecare zi?
Timpul ideal pentru realizarea exercițiului este considerat a fi de 2 minute – în forma sa perfectă. Nu e ușor să menții postura atât de mult. Pentru multe persoane 30 de secunde se vor resimți ca o eternitate - în special la primele execuții. Dacă puteți face un minut, este foarte bine. Începeți ușor și vedeți dacă puteți prelungi timpul, treptat. Este mult mai bine să executați exercițiul o perioadă mai mică de timp, dar să mențineți o practică regulată, decât să forțați și apoi din cauza durerii să renunțați. Un mic truc este acela de a lua o revistă, laptop sau o carte și a le pune în fața dumneavoastră, împreună cu timer-ul – așa veți scăpa de plictiseală și vi se va părea că timpul trece mai repede. Vă informați în timp ce obțineți un abdomen puternic!

Punerea în practică: Făcând "scândurica".
Pentru a vă pregăti veți avea nevoie de o saltea moale sau pernă pentru coate, deoarece acestea vor fi sprijinul întregului corp pentru o perioadă de timp.
În primul rând, pentru a intra în poziție asezați-vă în genunchi și apoi aplecați-vă înainte, ca și cum ați avea de gând să sărutați pământul. Odihniți-vă pe coate și antebrațe, setați cronometrul și apoi îndreptați picioarele înapoi, păstrându-le apropiate. În mod ideal ar trebui ca trunchiul să fie absolut drept - ca în cazul în care dorim să efectuăm o flotare în formă perfectă. Acum pur și simplu țineți poziția concentrându-vă pe menținerea trunchiului cât mai drept - atâta timp cât puteți. Începeți cu 30 de secunde iar apoi măriți treptat, astfel încât să nu vă forțați.

Dacă puteți face "scândurica" de două ori pe zi, veți observa cu siguranță o îmbunătățire în tonifierea abdominală. De asemenea, veți observa că ajută în problemele mai mici de la nivelul coloanei vertebrale.
Pentru un început ușor: Dacă nu sunteți încă în măsură să faceți scândurica în mod regulat, o puteți lua încetul cu încetul, începând cu genunchii la pământ, punând astfel o mai mică greutate pe muschii de bază.

Variații de poziții
Odată ce puteți sta două minute în postura de bază, există modalități de a diversifica exercițiul, astfel încât veți avea cât mai mult de câștigat de pe urma posturii.
Scândurica pe o parte: Aceasta este un exercițiu superb pentru mușchii din partea laterală a abdomenului. Pentru această variație, rotiți-vă pe o parte, cu un cot sau o mână pe podea și cu trunchiul drept. Puteți ridica celălalt braț, astfel încât acesta să fie să direcționat drept în sus. Faceți-o pe o parte, apoi pe cealaltă. Este posibil să observați că puteți sta în postură doar câteva secunde, pentru început. Este ok. 10 secunde în această poziție, de două ori pe zi, în fiecare zi și veți observa beneficiile

Scândurica în sus: Pentru aceasta, începe din poziția sezând cu picioarele drepte în fața ta. Apoi, poziționează mâinile tale de fiecare parte a feselor și ridică trunchiul de la sol. La început este posibil să puteți realiza exercițiul doar câteva secunde, dar beneficiile pentru muschii spatelui sunt extraordinare.

Scandurica cu un picior ridicat: Prin efectuarea posturii în mod regulat, cu un picior ridicat, puteți crește dramatic gradul de dificultate. Menține corpul drept si rezista tentatiei de a te roti!

Scandurica cu un braț ridicat:
Realizarea posturii cu un braț ridicat este o provocare și mai mare. Veți avea nevoie să fiți mereu atenți să nu vă dezechilibrați, iar efortul suplimenar necesar pentru a nu roti corpul în această poziție vă va solicita foarte mult mușchii.

Scandurica cu un braț și un picior ridicat:
Ridicați un braț și piciorul opus în același timp, apoi schimbați. Tu vei simti asta!

Articole despre scandurica, exercitii fizice, sport, intarirea muschilor, intarirea abdomenului