facebook suntsanatos.ro    pinterest suntsanatos.ro    googleplus suntsanatos.ro    rss suntsanatos.ro

Remedii pentru a arde GRASIMEA ABDOMINALA

Sanatate

Este cunoscut de mult timp faptul ca acele kilograme in plus cu care se confrunta atat de multe persoane pot fi o problemă de sănătate reală.

Cu toate acestea, nu numai numărul de kilograme este important, ci trebuie sa stii exact unde se depun, asta are importanță deosebita. Daca doi oameni care cântăresc la fel, pot avea un risc diferit de boli in functie de locul în care se acumuleaza grăsimea la fiecare.

O talie și o burtă bombata crește probabilitatea de 9 ori mai mare a arterelor înfundate prin acumularea de grăsime și, aparent, acest risc este mai mare în cazul femeilor. Dar această acumulare de grăsime pare a avea implicații mai serioase:

grasime

- Diferite studii legate de posibilitatea de a dezvolta dementa atunci când ajunge la o vârstă înaintată. Și anume că riscul crește de 3,6 ori la o persoană cu obezitate abdominală.

- Acumularea de tesut gras poate determina producerea unei substanțe numite adiponectina care favorizeaza diabetul, iar unii oameni cu kilograme in plus pot ajunge la un nivel ridicat de zahăr din sânge.

- Hormonul menționat mai sus, de asemenea. duce la un risc crescut de boli inflamatorii.

- In randul femeilor cu grasime abdominala exista riscul de apariție a anumitor tipuri de cancer, inclusiv endometrial, de rinichi, de vezica biliara, de colon sau de pancreas.

Prezentam cateva remedii care, în asociere cu dieta și exercițiile fizice, pot arde rapid grasimea abdominala.

1. Se amestecă 15 g de cătină, 10 g de măceșe și 15 g de alge marine. Se infuzeaza într-o cană și se adaugă apă clocotită, se lasa sa stea o jumătate de minut, se strecoara si se bea încet. Începi cu o doză de o cană pe zi, crești la două cești, se menține timp de șase săptămâni și, treptat, va reducă din nou la o ceașcă. Păstreaza obiceiul de a bea o ceașcă zilnic din acest ceai după tratament pentru a mentine greutatea normala.

2. Se amestecă 15 g frunze de nalba, 15 g de frunze de mure și 15 g de extract de frunze de zmeur. Se toarnă 1/2 litru de apă fierbinte și se lasa la infuzat timp de 10 minute. Se strecoara si se bea pe tot parcursul zilei timp de o lună.

3. Se amestecă 10 g de iarba neagră, 7 g frunze de urzică, 3 g de sunatoare și 2 g codita soricelului. Beti acesta infuzie de doua ori pe zi.Acest remediu ajuta la reglarea metabolismului și la reducea acumularii de grăsime abdominala.

4. Se fierb 2 bucati de anghinare într-un litru de apă, timp de 10 minute. Dupa aceea, lasa sa se raceasca. Se bea ceaiul pe tot parcursul zilei. Acest remediu regleaza greutatea, organele active, în special glandele, ajută la arderea grăsimii și elimina lichidele. Consuma acest remediu timp de cel puțin 2 luni pentru a vedea rezultate.


6. Mananca alimente bogate in fibre. Ele iti dau o stare bună de sănătate, dar, de asemenea, ard grasimile. Nu lasa sa treaca o zi fără a consuma 3 portii de legume, 2 sau 3 fructe si cereale integrale.

7. Consumați cereale integrale. Studiile recente au arătat că acest produs la micul dejun ajută la reducerea grăsimii abdominale și la niveluri mai scăzute de proteina reactiva C (CRP) în sânge. Desigur, cerealele ar trebui să fie integrale și fără adaos de zahăr.

8. Consumati piper cayenne pudră cu diverse feluri de mâncare. Ardeiul iute contine capsaicina, o substanta care ajuta la arderea grasimilor.

9. Consumați piper negru. Are un efect termogenic, ceea ce creste metabolismul bazal, astfel incat vei arde mai multe calorii în repaus (și grăsimi localizate).

Recomandări

1. Evita alimentele următoare:
Lactatele. Incetinesc metabolismul si duc la cresterea in greutate
Produse de patiserie și dulciurile industriale. Constin o mulțime de acizi grași.
Alimentele prajite, ciocolata alba, alcoolul, mezelurile și carnea roșie

2. Renunțați la fumat.

3. Dormi cat ai nevoie, nici mai mult, nici mai puțin. Fie că vă odihniti mai puțin de 5 ore pe noapte sau ca depășiți 8 ore, aveți tendința de a acumula grasime abdominala. Cand nu dormi suficient se produc modificări de insulină.

4. Sa faci abdomene. Unele studii spun că, în loc de a face o singură sesiune lungă de exerciții pe zi, este mai bine sa faci două sesiuni scurte (una dimineața și după-amiaza). In acest fel vei ajunge să ai activitatea metabolică mai mare, iar calorii (si grasimi) se ard chiar și atunci când esti în repaus.

Atunci când este vorba de a elimina grasimea acumulata in abdomen, cel mai bine este sa combini exercitiile de aerobic cu abdomenele. Aceasta nu este necesar să o faci în fiecare zi, dar cel puțin de două ori pe săptămână, pentru a tonifia muschii care sunt sub centura de grăsime de pe abdomen. Și astfel veți atinge două obiective importante: înfrumusețarea formei taliei și a abdomenului și favorizarea unui mediu care arde mult mai multa grasime (muschi fiind într-o stare mai bună).

Daca veti urma un antrenament serios de abdomene, aerobic, alergare, sarituri cu coarda, mers pe bicicleta, intr-o lună veți observa schimbări uimitoare.

Articole despre


Articole din Sanatate